Rentukan ovet aukeavat maanantaina

Elävän kylän sydän, täysin remontoitu Rentukka avautuu asukkaiden ja asiakkaiden käyttöön maanantaina 22.1.2018. Ylioppilaskylän asukkaana pääset ensi viikosta alkaen nauttimaan iso työn tuloksista: Sonaatin opiskelijahintaisista aterioista Kylän paraatipaikalla, asukkaille maksuttomasta kuntosalista, entistä tilavammasta opiskelutilasta ja moderneista kokoushuoneista.

Rentukan opiskelutila on hiljaisen työn tila, jossa on 6 kiinteää konetta ja 5 työskentelypistettä omalla rentukka läppärillä työskentelyä varten. Rentukan kuntosali on kaikille JYYn asunnoissa asuville maksuton, matalan kynnyksen itsenäisen harjoittelun sali. Kulku salille ja opiskelutilaan on helppoa omalla uuden sukupolven Kyläavaimella, jonka voit noutaa JYY Asukaspalveluista maanantaista 22.1.2018 alkaen toimiston aukioloaikoina. Otathan henkilöllisyystodistuksen mukaan uuden sukupolven Kyläavainta noutaessa. Lisätietoa Rentukan opiskelutilasta ja kuntosalista näet Rentukan nettisivulta: www.rentukka.fi

Ravintola Rentukka avaa ovensa ma 22.1. klo 9.00. Lounasta tarjolla klo 11.00 alkaen.

Rentukan kuntosali avaa ovensa ma 22.1. klo 14.00.

Facebook: www.facebook.com/rentukkatalo

Instagram: Rentukkatalo

HUOM!
Asuntonsa VÄLIVUOKRANNEILLE tiedoksi
Luovutamme uuden sukupolven kyläavaimen vain asunnon päävuokralaiselle, koska kyseessä on henkilökohtainen avain. Voit halutessasi ilmoittaa JYY Asukaspalveluihin, että sinun uuden sukupolven kyläavaimen voi luovuttaa välivuokralaisellesi. Ilman päävuokralaisen ilmoitusta emme siis luovuta avainta välivuokralaiselle.