Muutosten tuulia kiinteistöhuollossa

JYY haluaa parantaa asiakaskokemusta kehittämällä kiinteistöjen ylläpitotoimintoja. Kortepohjan ylioppilaskylän ja Vehkakuja 2:n huoltotoiminnat on jaettu osakokonaisuuksiin, jossa JYY-Palveluiden oma henkilöstö keskittyy asiakkaiden vikailmoituksiin, kiinteistöjen perus- ja ylläpitosiivouksiin sekä asunnonvaihtoon liittyviin toimenpiteisiin. Teknisen huollon ja ulkotöiden kokonaisuuden hoitaa 360 Palvelut Oy.

- Uudistetulla järjestelyllä varmistetaan asiakaspalvelun resurssit. Näin huolehdimme, että asuminen JYYn vuokra-asunnoissa on asukkaalle mahdollisimman vaivatonta, kertoo JYYn kiinteistöpäällikkö Kimmo Moilanen.

Kylässä toimivaa JYY-Palveluiden talkkaritiimiä ohjaa Sanna Kuisma. Talkkaritiimiin kuuluu kiinteistöhuoltajat Mikko Salokas ja Markku Puhakka sekä siivoojat Jonna Klinga, Ulla-Mari Kotilainen, Maija-Liisa Myöhänen, Riikka Honkonen ja Reetta Siira.

Vikailmoituksen tekeminen onnistuu edelleen kätevämmin netissä. Kiireellisissä tapauksissa soitto huollon päivystysnumeroon (014 607500) on nopein tapa saada yhteys huoltopalveluihin.

- Huollon päivystysnumero ohjautuu nykyisin palvelukeskukseen. Asukas voi siis soittaa esimerkiksi ovenavauspyynnön päivystysnumeroon, kuten ennenkin, JYY-Palveluiden palveluohjaaja Sanna Kuisma neuvoo.

JYY-Palvelut Oy hoitaa ovenavauksia Kortepohjan ylioppilaskylässä ja Vehkakuja 2:ssa arkisin klo 07-16 välisenä aikana, muulloin ovenavauksia hoitaa vartiointiliike KST (vartijan saapuminen ylioppilaskylään kestää 15–30 minuuttia). JYY laskuttaa ovenavauksen asukkaalta jälkikäteen. 1.6.2018 alkaen ovenavauksen hinta on arkisin klo 07-16 20 €, muin aikoina 50 €.

Vikailmoitus: http://www.jyy-palvelut.fi/fi/vikailmoitukset/

Huollon päivystysnumero 24/7: 014 607500