JYY keskittää huollon resurssit asiakaspalveluun

JYY kehittää kiinteistöjen ylläpitotoimintojaan parantaakseen asiakaskokemusta. Kortepohjan ylioppilaskylän ja Vehkakuja 2:n huoltotoiminnat jaetaan osakokonaisuuksiin, jossa JYY-Palveluiden oma henkilöstö keskittyy asiakkaiden vikailmoituksiin ja asunnonvaihtoon liittyviin toimenpiteisiin. Päivystys keskitetään K2 Turvapalvelut Oy:n palvelukeskukseen ja teknisen huollon ja ulkotöiden kokonaisuuden hoitaa jatkossa 360 Palvelut Oy. Uuteen järjestelyyn siirrytään vaiheittain touko-kesäkuun aikana. Asiakkaille tiedotetaan uudistuksen käytännönjärjestelyistä tarkemmin myöhemmin. - Järjestelyllä saadaan varmistettua huollon asiakaspalvelun resurssit. Näin huolehdimme, että asuminen JYYn vuokra-asunnoissa on asukkaalle mahdollisimman vaivatonta, kertoo JYYn kiinteistöpäällikkö Kimmo Moilanen.