Kuinka reklamoida asuntotarkastuksesta?

Kortepohjan ylioppilaskylän asuntotarkastuksista vastuu on huoltoyhtiö JYY-Palvelut Oy:llä. 

laatikkokuva.jpg

JYY palauttaa vakuuden vuokralaisen ilmoittamalle tilille vuokrasuhteen päätyttyä, jos asunto on ollut luovutuskunnossa, avaimet on palautettu ajallaan ja kaikki vuokrat sekä muut maksut on maksettu. Jos JYY-Palvelut Oy:n tekemässä asuntotarkastuksessa asunnon siivouksessa havaitaan puutteita, on JYYllä oikeus siivouttaa se vuokralaisen laskuun. Samoin jos asunnon kunnossa ilmenee normaalista kulumisesta poikkeava kunnon laiminlyönti ja/tai asuntoon jätetyt huonekalut, tavarat, ym. aiheuttavat korjaus- ja/tai kuljetuskuluja, veloitetaan ne vuokralaiselta. JYY voi käyttää vuokralaista kuulematta vakuusmaksun näiden saataviensa kuittaamiseen.

Kortepohjan ylioppilaskylän asuntotarkastuksista vastuu on huoltoyhtiö JYY-Palvelut Oy:llä. Jos olet eri mieltä poismuuttosi yhteydessä tehdystä asuntotarkastuksesta ja haluat reklamoida asiasta, tulee sinun ottaa yhteyttä JYY-Palvelut Oy:hyn. Huomioi, että vain kirjalliset reklamaatiot käsitellään. Asuntotarkastukseen liittyvät reklamaatiot tulee toimittaa kohtuullisessa ajassa sähköpostitse osoitteeseen reklamaatio AT jyy.fi. Reklamaatiot käsitellään saapumisjärjestyksessä ja niiden käsittelyaika on maksimissaan 2 viikkoa. Ennen reklamaation tekemistä lue vielä huolellisesti läpi Vuokralaisen korvausvelvollisuus -osio.

Voit toimittaa asuntotarkastukseen liittyvän reklamaation osoitteeseen: reklamaatio AT jyy.fi

HUOM! Jos olet asunnon uusi asukas, katso siinä tapauksessa Asunnon tarkastustakuu -sivu.